FAQ - Ofta ställda frågor

Hitta svar på dina frågor här

1.Klicka HÄR för att fylla i vårt returformulär för byte.

2. Fyll i formuläret med de varor du önskar returnera, så vi snabbt kan behandla din retur när vi mottagit ditt paket.

3. Du får ett returnummer på 3-4 siffror, som du ombeds att skriva på en lapp och lägga i paketet med de returnerade varorna, så vi vet vilket returfall paketet tillhör.

4. Sätt returetiketten på förpackningen och skicka den.

5. Så snart vi får ditt paket gör vi vårt bästa för att behandla ärendet så snart som möjligt. Du kommer att få ett mail med ett nytt beställningsnummer eller tillgodokvitto, beroende på vilken typ av retur du har valt. Det kan ta upp till 1-4 arbetsdagar innan vi har behandlat returärendet.

 

Det kan ta upp till tio dagar från det att vi får ditt returpaket tills pengarna finns på ditt konto.

Så snart vi får ditt paket kommer vi att göra vårt bästa för att du ska få tillbaka pengarna så snart som möjligt.

Vi strävar efter att återbetala beloppet samma dag som paketet mottas, även om det kan ta upp till tre arbetsdagar innan återbetalningen sker. Dessutom kan det ta 1-3 bankdagar innan pengarna finns på ditt konto. Observera att bearbetningstiden är från det att vi får paketet i lager.

Beloppet återbetalas tillbaka till det kort som användes när du gjorde beställningen.

Tyvärr kan vi inte återbetala pengarna till ett annat konto av säkerhetsskäl.

Vi har lagt till storleksguiden under alla produkter, så att du använder rätt storleksguide för varje produkt.

Om vi ​​av någon anledning inte har lagt till en storleksguide för din produkt, kontakta oss så att vi kan få den information, så skall vi lägga till det  så snart som möjligt!

Kom ihåg att kolla under beskrivningen.

 

Om vi har skickat fel storlek eller artikel, kommer vi att göra vårt bästa för att rätta till felet så snart som möjligt. Vi hoppas därför att du vill  samarbeta och hjälpa oss att lösa problemet så enkelt som möjligt för båda parter!

Så här gör du:1. Klicka här för att fylla i returformuläret för fel leverans.2. Välj den kategori som passar din beställning- Om du har fått en annan storlek än den i orderbekräftelsen väljer du bara artikeln i fråga.- Om det är en defekt artikel, skriv en kort kommentar i kommentarsfältet. Kom ihåg att knyta knut på antingen ärmen eller byxbenet om föremålet är defekt.3. Returetikett via e-postVi skickar en returetikett till din e-post inom 24 timmar efter att du fyllt i returformuläret, som du kan lägga i paketet och skicka tillbaka.4. Ny leveransVi strävar efter att skicka rätt artikel samma dag som vi mottar ditt paket. Om vi ​​inte har varan i lager kommer du att kontaktas per telefon eller via e-post för mer information.

Du hittar ditt beställningsnummer i orderbekräftelsen du fick i din e-post när du gjorde beställningen.

Ordernumret börjar med: #

OBS: Observera att fakturanumret och ordernumret inte är desamma.

Om du inte har fått en beställningsbekräftelse måste du skicka ett e-postmeddelande till info@teeshoppen.se med det telefonnummer du använde när du gjorde beställningen, så att vi hittar dig i vårt system och skickar din orderbekräftelse igen.

 

Du skickar ett mejl till oss angående ditt klagomål på info@teeshoppen.se med “klagomål” som ämnesfält.

I detta måste du skicka fotodokumentation på defekten på produkten samt ditt beställningsnummer.

När vi har fått den från dig skapar vi en ny beställning åt dig, där du sedan får en ny orderbekräftelse.