VANLIGA FRÅGOR

HITTA SVAR PÅ DIN FRÅGA HÄR

1. Ansök om en retur via vår returportal här.

2. Välj orsak och hur du vill retunera.

3. Vänligen skriv ditt returnummer på paketet.
- Det börjar med "RMA" och kan skrivas på en lapp eller annan typ av papper, så att vi kan hitta ditt paket.

- Inom 24 timmar efter att din returansökan är godkänd kommer vi att skicka en returlabel till dig.

4. SKriv ut din returlabel och sätt den på ditt paket, lämna ditt paket hos närmsta posthus.




Det kan ta upp till 10 dagar från att vi har mottagit ditt returpaket, till att pengarna kommer in på ditt konto.

Så fort vi har tagit emot ditt paket så gör vi vårt bästa för att du får in pengarna på ditt konto så fort så möjligt. Vi försöker i den mån det är möjligt att refundera samma dag som paket tas emot av oss, dock kan det ta upp till 3 vardagar innan refunderingen sker. Det kan gå ytterligare 1-3 bankdagar innan pengarna är på ditt bankkonto. Var uppmärksam på att behandlingstiden gäller från den dagen vi mottar paketet.

Beloppet returneras till det betalningskortet som användes när du gjorde beställningen.

Vi kan tyvärr inte refundera pengarna till ett annat konto av säkerhetsmässiga orsaker.

Ja!

Du får ett track'n'trace nummer på din mejl, så snart ordern är skickat från vårt lager.


Se mer om frakt och leverans här

Vi har lagt in en storleksguide under diverse produkter så att du är säker på att du använder rätt storleksguide till rätt produkt.

Skulle vi av någon anledning inte har någon storleksguide till just din vara, kontakta oss, så at vi snabbast möjligt kan lägga in en storleksguide!

Kom ihåg att kolla under beskrivning.

Skulle oturen vara framme och vi har råkat skicka en felaktig vara, gör vi vårt bästa med att fixa felet så fort så möjligt. Vi hoppas därför att du vill samarbeta och hjälpa oss med att fixa problemet så enkelt så möjligt för båda parter.

Så här gör du:

1. Returformulär

Klicka här för att fylla i returformulären för felleverans.

2. Välj den kategori som passar till din order.

- Har du fått en vara i en annan storlek än det som står på orderbekräftelsen, ska du endast berätta vilken vara det handlar om.

- Rör det sig om en defekt vara, ska du kort förklara vad det handlar om i kommentarsfältet. Kom ihåg att slå en knut på en ärm eller ett byxben om varan är defekt.

3. Returlabel på mejl

Vi skickar en returlabel till din mejl inom 24 timmar efter du har fyllt i returformulären. Den kan du sätta på ditt paket och skicka retur.

4. Ny vara

Vårt mål är att skicka rätt vara samma dag som vi tar emot ditt paket. Skulle det hända att vi inte har varan i lager, kontaktar vi dig på telefon ellerpå mejl för ytterliggare information.

I våra mejls och SMS avsluttar vi alltid med att berätta hur du avanmäler dig.

Nyhetsbrev
Scrolla ned i slutet av mejlet och klicka "Anvanmäl nyhetsbrev" och bekräfta för att avanmäla dig.


SMS
Följ instruktionerna i slutet av SMS'et, eller klicka på länken här för att avanmäla dig.

Du hittar ditt ordernummer i den orderbekräftelse du fick på mejl när du gjorde beställningen.

Ordrenummeret börjar med: #

OBS: Var uppmärksom på att fakturanummer och ordernummer inte är samma sak.

Har du inte fått en orderbekräftelse, ska du skicka en mejl till info@teeshoppen.seihop med det telefonnummer du använde när du gjorde beställningen, då kan vi hitta dig i vårt system och skicka orderbekräftelsen till dig.

Du ska skicka en mail till oss på info@teeshoppen.se med Reklamation i ämnesraden.

I mejlen skal du skicka bilddokumentation tillsammans med ditt ordernummer.

När vi har tagit emot detta, då skapar vi en ny order till dig och du mottar en ny orderbekräftelse.

FICK DU INTE SVAR PÅ DINA FRÅGOR?

Du kan alltid kontakta vår kundservice på mejl, telefon eller chat.