RETUR
Har du fått en produkt som inte passar, inte var riktigt som förväntat eller är det en klagomålssituation?
När du har loggat in kommer du att tas till en steg-för-steg-guide där du kommer att kunna välja vad du vill returnera och vad du vill göra med det. Det är viktigt att du följer guiden noggrant så att vi kan hantera din retur så snabbt som möjligt. Vi erbjuder en 14-dagars pengarna-tillbaka-garanti och 101-dagars byte mot ett presentkort eller annan produkt. Du hittar ditt ordernummer i din orderbekräftelse.
GÅ TILL RETURPORTALENI vår returportal, logga in med ditt ordernummer och ditt postnummer.
1. Fyll i formuläret online
Ange fälten med ordernummer och postnummer, välj sedan de produkter du vill returnera och orsaken till returen.2. Köp och skriv ut returetiketten
Vår returetikett kostar 62 kr, vilket automatiskt dras av om du väljer en återbetalning. Om du väljer en utbyte eller presentkort kommer vi att betala returfrakten.3. Packa produkterna och fäst din returetikett på paketet
Packa din returleverans väl så att produkterna är väl skyddade. Vi rekommenderar att du skickar tillbaka varan i originalförpackningen. Fäst din returetikett noggrant på paketet - se till att den täcker den gamla etiketten, så det bara finns en synlig etikett på paketet.4. Lämna in din returleverans
Skicka tillbaka ditt returpaket till ett postkontor och vänta på att din retur behandlas. Det kan ta upp till 14 arbetsdagar från det att du skickar tillbaka paketet tills vi har mottagit och behandlat det.Vänligen notera
1. Byte eller pengarna tillbaka
Vi erbjuder en 14-dagars pengarna-tillbaka-garanti och 101-dagars byte mot ett presentkort eller annan produkt. Om du önskar byta till en annan färg, välj då ett presentkort.
2. Fraktkostnad
Fraktkostnaden kommer att dras av från det returnerade beloppet. Om du väljer att byta till en annan storlek eller presentkort, kommer vi att betala för returfrakten samt för frakten tillbaka till dig.
3. Klagomål?
Om du har en reklamation behöver du också följa guiden i vår returportal. Den kommer att guida dig genom stegen för att lämna in ditt klagomål.
Vår FAQ om returer
Hur lång är min returperiod?
Vad kostar en returetikett?
Hur skapar jag ett klagomål?
När kommer jag att få min återbetalning?
Vad gör jag om jag har fått en felaktig eller defekt vara?
Kan jag returnera två olika beställningar i samma paket?
Kan jag byta till en annan storlek?
Kan jag byta till en annan färg?
FORTFARANDE INTE SÄKER?
Kontakta vår kundtjänst!
Du kan kontakta vårt kundtjänstteam varje dag i veckan, och de hjälper dig gärna med dina frågor.
Du kan besöka vår kundtjänst nedan.