Behöver du göra en retur, ett byte eller en reklamation?

Hitta vår returportal eller svaret på dina frågor nedan!

RETUR

Har du fått en produkt som inte passar, inte var exakt som förväntat eller är det ett klagomål?

I vår returportal loggar du in med ditt ordernummer och din postkod.

När du är inloggad kommer du till en steg-för-steg-guide där du kan välja vad du vill returnera och vad du ska göra med det.

Det är viktigt att du följer guiden till punkt och pricka så att vi kan hantera ditt returpaket så snabbt som möjligt.

Vi erbjuder 14 dagars pengarna-tillbaka-garanti och 101 dagars byte mot presentkort eller annan produkt.

OBSERVERA. Ditt ordernummer hittar du i din orderbekräftelse.

Observera att en returavgift på 45 kr kommer att dras av - detta belopp täcker returportot för din returetikett. Om du väljer att byta till en annan storlek eller presentkort betalar vi för returportot samt för frakten tillbaka till dig.

Så här skickar du en retur:

1. Fyll i onlineformuläret

Ange ordernummer och postnummer, välj sedan de produkter du vill returnera och anledningen till returen.

2. Köp och skriv ut en returetikett

Vår returetikett kostar 39 DKK. Om du väljer byte eller presentkort betalar vi returportot.

3. Packa produkterna och fäst din returetikett på paketet

Packa din returförsändelse väl så att produkterna är väl skyddade. Vi rekommenderar att du returnerar produkterna i originalförpackningen och fäster din returetikett noggrant på paketet.

4. Lämna in ditt returpaket

Skicka tillbaka returpaketet till ett postkontor och vänta på att din retur ska behandlas; det kan ta upp till 14 arbetsdagar från det att du skickar tillbaka paketet tills vi har tagit emot och behandlat det.

FRÅGA OM RETURER

Vår returetikett kostar 45 kr. Detta belopp täcker returportot för din returetikett. Om du väljer att byta till en annan storlek eller ett presentkort betalar vi för returportot samt för frakten tillbaka till dig. Du kan också returnera ditt paket i vår fysiska butik på Boulevarden 18 i Aalborg.

Om du har ett klagomål måste du också följa guiden i vår returportal. Den kommer att vägleda dig genom stegen för att skicka in ditt krav.

Det kan ta upp till 10 dagar från det att vi tar emot ditt returpaket tills pengarna finns på ditt konto.

Så snart vi får ditt paket kommer vi att göra vårt bästa för att se till att du får pengarna så snart som möjligt. Vi strävar efter att återbetala beloppet samma dag som paketet tas emot, men det kan ta upp till 3 arbetsdagar innan återbetalningen sker. Dessutom kan det ta 1-3 bankdagar innan pengarna finns tillgängliga på ditt konto. Observera att behandlingstiden är från det ögonblick vi tar emot paketet i lager.

Beloppet återbetalas till det kort som användes när du gjorde beställningen.

Tyvärr kan vi inte återbetala pengarna till ett annat konto på grund av säkerhetsskäl.

I det olyckliga fallet att vi har skickat fel storlek eller vara, kommer vi att göra vårt bästa för att rätta till felet så snart som möjligt. Vi hoppas att du vill samarbeta och hjälpa oss att lösa problemet så enkelt som möjligt för båda parter!


Så här gör du:

1. Fyll i formuläret för retur av felaktig leverans.

2. Välj den kategori som matchar din beställning - Om du har fått en annan storlek än den som anges på orderbekräftelsen, välj helt enkelt vilken vara det är - Om det är en defekt vara, skriv en kort kommentar i kommentarsfältet. Kom ihåg att knyta en knut på antingen ärmen eller byxbenet om varan är defekt.

3. Returetikett via e-postVi skickar en returetikett till din e-post inom 24 timmar efter att du har fyllt i returformuläret, som du kan bifoga paketet och skicka tillbaka.

4. OmleveransVi strävar efter att skicka rätt vara samma dag som vi tar emot ditt paket. I händelse av att vi inte har varan i lager kommer du att kontaktas via telefon eller e-post för ytterligare information.

Ja, om du använder vår returportal kommer den att vägleda dig genom stegen för att byta ut produkten mot en annan storlek.

Vi returnerar varan och skickar tillbaka den till dig.

Du kan inte byta till en annan färg via vår returportal. Istället måste du välja ett presentkort i returportalen och sedan kan du göra ett nytt köp på webbplatsen och använda presentkortet för att beställa en annan färg.

Fortfarande osäker?

Kontakta vår kundtjänst!

Du kan kontakta vår kundtjänst alla dagar i veckan och de svarar gärna på dina frågor.

Du kan antingen skriva till oss via vårt kontaktformulär eller ringa oss på +45 70 70 72 17 på vardagar mellan 12:00 - 15:00.